<3 uppdateringen



Återigen känner jag absolut ingen sug för internetdagboken. För det första har jag inte haft något speciellt att berätta (brukar typ aldrig ha det. Men ändå) sen har jag inte haft lust. Just nu är jag på allmänt dåligt humör, och de närmsta vet varför och dom gör allt för att hålla mig på fötter från morgon till kväll, men det är inte alltid det går. Och nu menar jag inte att jag är ledsen dag in & dag ut, men vissa stunder är värre än andra. Och jag är så tacksam för alla som finns i min omgivning, det ni gör, gör ni så fruktansvärt bra. Och allt blev inte bättre av att Nicole åker till Florida, Miami i tre veckor från och med idag. Jag saknar dig redan och jag vill bara att du kommer hem så du kan få mig på bra humör.

Men nu skiter vi i det och jag kan tala om för er att helgen har varit helt okej. En hel del festande och slappa mornar. Men sen på kvällen är det full fart igen. Fredagen var vi på inflyttnings fest hemma hos Andreas och Sandro. Och igår var det lite julbord och mys med massa nära och kära till familjen. Sen begav vi oss hem till Tessan där det var lite förkrök. Sen beslöt jag mig att hänga med grabbarna till stan. Dom gick in på Amba och jag skulle gå och möta Viktor och sen tog jag mig till gamla stan där Niclas och Simon satt och drack, det var mucho trevligt.

Den här söndagen har rent ut sagt, SUGIT. Men imorgon är en ny dag och jag tänker lyssna på Lisa som säger att imorgon kommer du jag vara den gamla Lisa igen och jag funderar på att lägga mig så jag kan vakna upp imorgon. Nu har jag tänt alla levande ljus i rummet och lyssnar på lite musik men ska snart krypa ner i sängen för det blev bara 3 timmars sömn inatt.

- Still I Rise.

Nicole & Lisa 11/12-10




Återigen känner jag absolut ingen sug för internetdagboken. För det första har jag inte haft något speciellt att berätta (brukar typ aldrig ha det. Men ändå) sen har jag inte haft lust. Just nu är jag på allmänt dåligt humör, och de närmsta vet varför och dom gör allt för att hålla mig på fötter från morgon till kväll, men det är inte alltid det går. Och nu menar jag inte att jag är ledsen dag in & dag ut, men vissa stunder är värre än andra. Och jag är så tacksam för alla som finns i min omgivning, det ni gör, gör ni så fruktansvärt bra. Och allt blev inte bättre av att Nicole åker till Florida, Miami i tre veckor från och med idag. Jag saknar dig redan och jag vill bara att du kommer hem så du kan få mig på bra humör.

Men nu skiter vi i det och jag kan tala om för er att helgen har varit helt okej. En hel del festande och slappa mornar. Men sen på kvällen är det full fart igen. Fredagen var vi på inflyttnings fest hemma hos Andreas och Sandro. Och igår var det lite julbord och mys med massa nära och kära till familjen. Sen begav vi oss hem till Tessan där det var lite förkrök. Sen beslöt jag mig att hänga med grabbarna till stan. Dom gick in på Amba och jag skulle gå och möta Viktor och sen tog jag mig till gamla stan där Niclas och Simon satt och drack, det var mucho trevligt.

Den här söndagen har rent ut sagt, SUGIT. Men imorgon är en ny dag och jag tänker lyssna på Lisa som säger att imorgon kommer du jag vara den gamla Lisa igen och jag funderar på att lägga mig så jag kan vakna upp imorgon. Nu har jag tänt alla levande ljus i rummet och lyssnar på lite musik men ska snart krypa ner i sängen för det blev bara 3 timmars sömn inatt.

- Still I Rise.

Nicole & Lisa 11/12-10


Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback