Breakeven

Dagen har varit hur trevlig som helst. Jag var hemma runt 13.20 och då slappade jag bara. Jag låg i sängen, kollade lite tv och satt lite vid datorn. Därefter när klockan blev närmare 17.00 körde jag och plockade upp Marcus, Jesper och Dennis. Jag körde hem dom till Marcus så han kunde packa ihop sina saker och sen drog vi oss upp mot ishallen med Tessan där det var match. No comments på matchen om man säger så. Efter matchen körde jag och T och handlade lite middag till henne. Sen hände det inte så mycket mer, nu har jag duschat och krypit ner i sängen för att slå på en film och sen sova. Imorgon är det torsdag och sen fredag och därefter är det helg. Woohoo! Det händer en hel del i helgen, men allt kommer säkert ändras och tillkomma så vi får helt enkelt ta det som en liten överraskning!
Dagen har varit hur trevlig som helst. Jag var hemma runt 13.20 och då slappade jag bara. Jag låg i sängen, kollade lite tv och satt lite vid datorn. Därefter när klockan blev närmare 17.00 körde jag och plockade upp Marcus, Jesper och Dennis. Jag körde hem dom till Marcus så han kunde packa ihop sina saker och sen drog vi oss upp mot ishallen med Tessan där det var match. No comments på matchen om man säger så. Efter matchen körde jag och T och handlade lite middag till henne. Sen hände det inte så mycket mer, nu har jag duschat och krypit ner i sängen för att slå på en film och sen sova. Imorgon är det torsdag och sen fredag och därefter är det helg. Woohoo! Det händer en hel del i helgen, men allt kommer säkert ändras och tillkomma så vi får helt enkelt ta det som en liten överraskning!
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback