Funhouse

Fikan med Tessan gick bra, vi pratade om lite allt möjligt. Och ungefär en timmes fikahäng körde jag henne till jobbet där hon skulle tillbringa kvällen. Påväg till jobbet mötte vi upp en ensam stackars flintis, vid namn Filip Johansson. Vi stannade och plockade upp den ny klippte. Det blev skit fint, men det var delad åsikt om den saken. Jag och Filip släppte av Tessan sen körde jag hem Filip efter det.

Jag har absolut inte gjort ett smack idag, det har varit otroligt skönt, men segt dock eftersom mitt tempo inte är såhär direkt. Fick även veta mitt betyg i skriftliga nationella i svenska  - nöjd är jag: MVG! Det kunde jag aldrig tro. Men skönt var det. Så nu är den kursen helt slut och nu har vi börjat med Svenska C.

Imorgon ska vi tjejer pröva på något helt nytt. Det är nämligen så att Caroline fyller 18 år imorgon så då slår vi på stort. Förkrök i hennes lägenhet sen blir det utgång i stan för vår del. Vi tror på en rolig och galen natt. Eller vad säger ni?

Fikan med Tessan gick bra, vi pratade om lite allt möjligt. Och ungefär en timmes fikahäng körde jag henne till jobbet där hon skulle tillbringa kvällen. Påväg till jobbet mötte vi upp en ensam stackars flintis, vid namn Filip Johansson. Vi stannade och plockade upp den ny klippte. Det blev skit fint, men det var delad åsikt om den saken. Jag och Filip släppte av Tessan sen körde jag hem Filip efter det.

Jag har absolut inte gjort ett smack idag, det har varit otroligt skönt, men segt dock eftersom mitt tempo inte är såhär direkt. Fick även veta mitt betyg i skriftliga nationella i svenska  - nöjd är jag: MVG! Det kunde jag aldrig tro. Men skönt var det. Så nu är den kursen helt slut och nu har vi börjat med Svenska C.

Imorgon ska vi tjejer pröva på något helt nytt. Det är nämligen så att Caroline fyller 18 år imorgon så då slår vi på stort. Förkrök i hennes lägenhet sen blir det utgång i stan för vår del. Vi tror på en rolig och galen natt. Eller vad säger ni?

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback