HEM LJUVA HEM



...spelades en del i bilen idag. njuuut.

Vi kom precis innanför dörren efter världens längsta bilresa. Det tog nästan 10 timmar att köra från skåne till nynäs idag. Heeelt galet vad jobbigt det var. MEn jag försökte göra det bästa av situationen och det blev att lyssna på musik som verkligen är min passion och det lyckades ganska bra, sov ett tag, plugga lite och sen till sist hade jag lite pnaik pga att det tog som j*vla tid. Men det var värt att vara nere i skåne och hälsa på alla nära och kära.

Ikväll får vi se vad som händer, lediga imorgon så alla som jag pratat med är sugna på fest så vi ska se om vi får ihop det. Men jag avstår drickan och sen ska jag komma sova relativt tidigt idag för jag är lite trött om man säger så. Men jag ska iallafall möta M & N om ett tag, sen får vi se om L,T, A & K har hittat något bra som passar oss! 


                     







...spelades en del i bilen idag. njuuut.

Vi kom precis innanför dörren efter världens längsta bilresa. Det tog nästan 10 timmar att köra från skåne till nynäs idag. Heeelt galet vad jobbigt det var. MEn jag försökte göra det bästa av situationen och det blev att lyssna på musik som verkligen är min passion och det lyckades ganska bra, sov ett tag, plugga lite och sen till sist hade jag lite pnaik pga att det tog som j*vla tid. Men det var värt att vara nere i skåne och hälsa på alla nära och kära.

Ikväll får vi se vad som händer, lediga imorgon så alla som jag pratat med är sugna på fest så vi ska se om vi får ihop det. Men jag avstår drickan och sen ska jag komma sova relativt tidigt idag för jag är lite trött om man säger så. Men jag ska iallafall möta M & N om ett tag, sen får vi se om L,T, A & K har hittat något bra som passar oss! 


                     





Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback