If I could turn back time



Dagen var kanon bra. Efter skolan åkte jag hem till Adam, men det blev inte speciellt mycket gjort utan vi låg mest och prata. Jag försökte få honom att skriva lite, men han fick ihop 2 rader till sitt tal som han håller imorgon. Men jag vet att du klarar det gallant ändå, så jag är inte orolig. Sen körde han hem mig och då satte jag igång med mina vanliga rutiner. Hundarna, plugg och sen inväntade jag att tjejerna skulle dyka upp. Straxt innan klockan blev 19.00 körde jag och hämtade Therese och Elin som var mer än taggade på planeringsfesten, haha. Vi satt i soffan framför brasan och planerade inför resan med mamma och pappa. Vi låg degade i soffan i en timme sen beslutade vi oss för att gå ut och bada i jacuzzin. Snabbt iväg för att hämta allas badkläder och sen hoppade vi ner i poolen och bara njöt. Vi pratade om allt mellan himmel och jord. Därefter körde jag hem dom och mötte upp Lisa för lite snick snack.

Nu ska jag snart hoppa in i duschen, sen blir det sängen + en film. Imorgon blir det skola till 12.30 sen blir det plugg och sen på kvällen är det hockey. Kul Kul. Ha det!





Dagen var kanon bra. Efter skolan åkte jag hem till Adam, men det blev inte speciellt mycket gjort utan vi låg mest och prata. Jag försökte få honom att skriva lite, men han fick ihop 2 rader till sitt tal som han håller imorgon. Men jag vet att du klarar det gallant ändå, så jag är inte orolig. Sen körde han hem mig och då satte jag igång med mina vanliga rutiner. Hundarna, plugg och sen inväntade jag att tjejerna skulle dyka upp. Straxt innan klockan blev 19.00 körde jag och hämtade Therese och Elin som var mer än taggade på planeringsfesten, haha. Vi satt i soffan framför brasan och planerade inför resan med mamma och pappa. Vi låg degade i soffan i en timme sen beslutade vi oss för att gå ut och bada i jacuzzin. Snabbt iväg för att hämta allas badkläder och sen hoppade vi ner i poolen och bara njöt. Vi pratade om allt mellan himmel och jord. Därefter körde jag hem dom och mötte upp Lisa för lite snick snack.

Nu ska jag snart hoppa in i duschen, sen blir det sängen + en film. Imorgon blir det skola till 12.30 sen blir det plugg och sen på kvällen är det hockey. Kul Kul. Ha det!



Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback