Love Is On Fire

Skolan gick kanon snabbt idag. 95:orna var och hälsade på så det blev att ta hand om dem sen blev det två lektioner där efter. Nu kom jag precis hem och ska snart sätta igång att tvätta min lilla bil som alla killar smuttsade ner förra helgen (fan vad tack) Sen därefter ska jag möta upp min älskade bästa vän Therese. Sen efter det kör jag henne till jobbet och sen blir det plugg för hela slanten. Jag bara älskar mitt liv.

Här har ni henne: världens finaste vän! <3

Skolan gick kanon snabbt idag. 95:orna var och hälsade på så det blev att ta hand om dem sen blev det två lektioner där efter. Nu kom jag precis hem och ska snart sätta igång att tvätta min lilla bil som alla killar smuttsade ner förra helgen (fan vad tack) Sen därefter ska jag möta upp min älskade bästa vän Therese. Sen efter det kör jag henne till jobbet och sen blir det plugg för hela slanten. Jag bara älskar mitt liv.

Här har ni henne: världens finaste vän! <3

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback