I`m alive

Jag har verklligen haft fullt upp i helgen, och resultatet blir = inget bloggande! Det är sånt som händer och nu är det ny vecka, med nya tag och massa skriv! nu har vi historia b, fick precis tillbaka historia provet och jag fick ett halvt fel, men men man får nöjja sig med det. snart blir det lunch och sen ska jag röra mig hemmåt, jag känner mig nämligen kallsvettig och jätte ont i huvududet! Så jag ska hem och lägga mig, sen måste jag plugga samhälle!
Så ser min vardag ut idag, och det känns lite halv surt att man inte mår på topp, men det går över!



/ ¤ l i s a
Jag har verklligen haft fullt upp i helgen, och resultatet blir = inget bloggande! Det är sånt som händer och nu är det ny vecka, med nya tag och massa skriv! nu har vi historia b, fick precis tillbaka historia provet och jag fick ett halvt fel, men men man får nöjja sig med det. snart blir det lunch och sen ska jag röra mig hemmåt, jag känner mig nämligen kallsvettig och jätte ont i huvududet! Så jag ska hem och lägga mig, sen måste jag plugga samhälle!
Så ser min vardag ut idag, och det känns lite halv surt att man inte mår på topp, men det går över!



/ ¤ l i s a
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback