ensamhet

Då satt man kvar i fotorummet heeelt ensam! Rebeccorna och Angelica sprang precis till bussen. Jag ska också kila till bussen snart, men det dröjer ungefär 20 min, så jag passar på att blogga så länge, eftersom när man kommit hem blir det lite middag, plugg, promenad där jag ska möta Mattias! Så jag har fullt upp som vanligt, haha.
Juste! Vi kom precis ut från att ha fotat lite runt om i skolan (inte så seriöst, men ändå ett tillfälle) Här har vi en av bild´som jag har hunnit fixa i ordning en snabbis (fler blir när jag kommit hem) Nu ska jag plugga lite.

L i v e  l i f e



Då satt man kvar i fotorummet heeelt ensam! Rebeccorna och Angelica sprang precis till bussen. Jag ska också kila till bussen snart, men det dröjer ungefär 20 min, så jag passar på att blogga så länge, eftersom när man kommit hem blir det lite middag, plugg, promenad där jag ska möta Mattias! Så jag har fullt upp som vanligt, haha.
Juste! Vi kom precis ut från att ha fotat lite runt om i skolan (inte så seriöst, men ändå ett tillfälle) Här har vi en av bild´som jag har hunnit fixa i ordning en snabbis (fler blir när jag kommit hem) Nu ska jag plugga lite.

L i v e  l i f e



Follow on Bloglovin
Kommentarer
Johanna:

Jaa då, allt är bra med oss! Hur är det med dig själv då?

Din blogg är (som sagt) jättefin, skulle verkligen vilja ha runda hörn på min meny! Jaja, nu ska jag sluta babbla och just det, ha det BÄST! Kram<3333

2010-01-13 | 16:39:19
Bloggadress: http://johannafyra.blogg.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback