Foto

Ä n t l i g e n  får man säga! Det är onsdag vilket innebär Foto.
Jag och Rebeccorna sitter och fixar lite med photoshop, innan det blev det lite fotografering (resultatet hittar ni där nere) Lektionen slutar om 10, och då börjar Matte B, blä! Ville bara fatta mig kort! Vi hörs senare





Ä n t l i g e n  får man säga! Det är onsdag vilket innebär Foto.
Jag och Rebeccorna sitter och fixar lite med photoshop, innan det blev det lite fotografering (resultatet hittar ni där nere) Lektionen slutar om 10, och då börjar Matte B, blä! Ville bara fatta mig kort! Vi hörs senare





Follow on Bloglovin
Kommentarer
N I C O L I N A - F O T O B L O G G:

SV: Tack så mkt :)

2010-01-13 | 15:49:21
Bloggadress: http://nicolinajovic.blogg.se/
Rebecca:

Haha fint att mitt öra sticker ut (när jag fotar).

2010-01-13 | 19:53:22
Bloggadress: http://rebeccakarlberg.blogg.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback