fredags mys

äntligen helg säger jag bara! Känns så skönt att få helg igen! Denna helg ska jag sova ut länge, och mysa med MAttias! Och sen ska jag även mysa med min favorit Elin som kommer hit idag, (och johan som legat i fält en hel vecka) Som sagt, Elin kommer hit över helgen! Ska visa skåningen lite av stockholm och sen blir det bara att mysa gärnet!
Senare ikväll kommer mina underbara tjejer hit, vi ska spela spel och snacka skit, det ska bli jätte mysigt!
Nu för tillfället så sitter jag och Mattias med varsin dator och spelar lite poker. Eftersom jag sitter här och bloggar så kan jag erkänna att jag förlorat allt, men sånt händer (någon måste förlora).
Men nu knackar det på dörren, det är förmodligen Erika! Så vi hörs senare!



l i v e
äntligen helg säger jag bara! Känns så skönt att få helg igen! Denna helg ska jag sova ut länge, och mysa med MAttias! Och sen ska jag även mysa med min favorit Elin som kommer hit idag, (och johan som legat i fält en hel vecka) Som sagt, Elin kommer hit över helgen! Ska visa skåningen lite av stockholm och sen blir det bara att mysa gärnet!
Senare ikväll kommer mina underbara tjejer hit, vi ska spela spel och snacka skit, det ska bli jätte mysigt!
Nu för tillfället så sitter jag och Mattias med varsin dator och spelar lite poker. Eftersom jag sitter här och bloggar så kan jag erkänna att jag förlorat allt, men sånt händer (någon måste förlora).
Men nu knackar det på dörren, det är förmodligen Erika! Så vi hörs senare!



l i v e
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback