I´m proud

Jadu, tänkte skriva ihop ett snabbt inlägg i bloggen och berätta hur lycklig jag är just nu!
Fick tillbaka mitt arbete Samhälle B och Historia B och jag fick MVG på både, är så otroligt nöjd måste jag säga. Efter allt slit med arbetet så blev resultet helt fantastiskt! Nu ska jag sätta igång med nästa Historia B arbete! Vi höres lite senare.
      

Jadu, tänkte skriva ihop ett snabbt inlägg i bloggen och berätta hur lycklig jag är just nu!
Fick tillbaka mitt arbete Samhälle B och Historia B och jag fick MVG på både, är så otroligt nöjd måste jag säga. Efter allt slit med arbetet så blev resultet helt fantastiskt! Nu ska jag sätta igång med nästa Historia B arbete! Vi höres lite senare.
      

Follow on Bloglovin
Kommentarer
Rebecca K:

Grattis gumman!

2010-01-20 | 08:20:44
Johanna:

Duktigt! Kram<333

2010-01-20 | 18:26:01
Bloggadress: http://johannafyra.blogg.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback