jag lever..

..fortfarande, jag lovar!
Men jag har inte (som alla andra gånger) haft riktigt lust med att blogga, har haft fruktansvärt mycket att göra iskolan, och jag har det fortfarande. Men nu har jag och Mattias precis slutat att filma in min reklam film som ska presenteras på måndag när vi ska marknadsföra min produkt, s p ä n n a n d e !

Mina dagar går främst åt till min underbara familj, Mattias och Erika. Sen blir det en hel del mys med Rebeccorna (my favorties). Men min stora passion är endå fotografering, det spenderas mycket tid till det just nu! (nya bilder kommer imorgon)

Nu ska vi sova, har en lång dag framför oss imorgon. Brunch på nynäs havsbad, plugg plugg plugg, a-lagsmatch, mys med Erika! PS. I love life!
..fortfarande, jag lovar!
Men jag har inte (som alla andra gånger) haft riktigt lust med att blogga, har haft fruktansvärt mycket att göra iskolan, och jag har det fortfarande. Men nu har jag och Mattias precis slutat att filma in min reklam film som ska presenteras på måndag när vi ska marknadsföra min produkt, s p ä n n a n d e !

Mina dagar går främst åt till min underbara familj, Mattias och Erika. Sen blir det en hel del mys med Rebeccorna (my favorties). Men min stora passion är endå fotografering, det spenderas mycket tid till det just nu! (nya bilder kommer imorgon)

Nu ska vi sova, har en lång dag framför oss imorgon. Brunch på nynäs havsbad, plugg plugg plugg, a-lagsmatch, mys med Erika! PS. I love life!
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback