sluter ögonen



Då var onsdagen slut, det innehöll en hel del foto, mys med tjejerna, och mys med älsklingen. Mår verkligen dåligt över att jag lagt natur b inlämningen åt sidan, men jag måste ta tag i det imorgon en stund!
Sen måste jag även berätta att jag fick hem en trådlös mobil och ipod laddare till brevlådan idag!
Det är nämligen Elin´s UF företag som har startat det, och den är skit häftigt ( intresserad av en (99 kr) så skriv ett inlägg )

Nu ska jag lägga ifrån mig bärbara, för att mysa med pojken min som ligger här bredvid mig oc kollar American Pie, band camp som går på 6:an! Så få en god natt sömn allihopa, så hörs vi!




L i v e   i t !



Då var onsdagen slut, det innehöll en hel del foto, mys med tjejerna, och mys med älsklingen. Mår verkligen dåligt över att jag lagt natur b inlämningen åt sidan, men jag måste ta tag i det imorgon en stund!
Sen måste jag även berätta att jag fick hem en trådlös mobil och ipod laddare till brevlådan idag!
Det är nämligen Elin´s UF företag som har startat det, och den är skit häftigt ( intresserad av en (99 kr) så skriv ett inlägg )

Nu ska jag lägga ifrån mig bärbara, för att mysa med pojken min som ligger här bredvid mig oc kollar American Pie, band camp som går på 6:an! Så få en god natt sömn allihopa, så hörs vi!




L i v e   i t !

Follow on Bloglovin
Kommentarer
elin:

<3<3<3<3<3<3

2010-01-13 | 22:11:23
Bloggadress: http://elin.landhager.devote.se


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback