sluter ögonen



Då var måndagen slut, och dagen har varit sådär, men det är helt klart på bättringsvägar. Måste passa på att säga grattis återigen till Jespér Hellman och Hampus Waxin som fyller 18 bast idag.  s t o r t  g r a t t i s.
Dagen har gått åt till skolan, mys med erika, plugga toeri på körskolan och sedan blev det hockey. Vi stannade inte hela matchen pga att jag var så trött...men men vinst blev det iallfall och det är det enda som räknas!

Nu ligger jag och min prins i sängen, jag ska snart lägga ifrån datorn, men jag var tvungen att skriva ett slarvigt och kort inlägg, hihi. Imorgon blir det sovmorgon för hela slanten, och när jag kommer till skolan så har vi historia b och idrott (som kommer spenderas i ishallen, åka skridskor...fy) sen slutar vi 13.20 hela veckan, vilket är super skönt.

Nu kan  jag knappt  hålla mina ögon öppna, jag skriver ett längre inlägg imorgon som kommer innehålla massa foton från i helgen!



l i v e.


Då var måndagen slut, och dagen har varit sådär, men det är helt klart på bättringsvägar. Måste passa på att säga grattis återigen till Jespér Hellman och Hampus Waxin som fyller 18 bast idag.  s t o r t  g r a t t i s.
Dagen har gått åt till skolan, mys med erika, plugga toeri på körskolan och sedan blev det hockey. Vi stannade inte hela matchen pga att jag var så trött...men men vinst blev det iallfall och det är det enda som räknas!

Nu ligger jag och min prins i sängen, jag ska snart lägga ifrån datorn, men jag var tvungen att skriva ett slarvigt och kort inlägg, hihi. Imorgon blir det sovmorgon för hela slanten, och när jag kommer till skolan så har vi historia b och idrott (som kommer spenderas i ishallen, åka skridskor...fy) sen slutar vi 13.20 hela veckan, vilket är super skönt.

Nu kan  jag knappt  hålla mina ögon öppna, jag skriver ett längre inlägg imorgon som kommer innehålla massa foton från i helgen!



l i v e.
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback