vilken natt..

..haha, ja det blev lite ändrade planer som sagt! Det blev fest för Tina som fyllde 18 år i tisdags! Så hockeyn fick vara för den här gånger (det komemr fler tillfällen). Det var verkligen hel hel galen natt, vi hade så otroligt roligt. Tacl för  a l l t  Tina. Det enda som var lite segt, var när man kom hem och skulle gå och lägga sig! Kunde inte somna, och sen vaknade jag snor tidigt! Men that´s life when you party! Det är för himla segt just nu också, men det går över under dagen!

Idag ser det ut på följande: Duscha, möta mamma för att åka och handla mat inför kvällen, alagsmatch, älsklingarna Rebecca och Rebecca kommer och myser med mig, det blir film och en mysnatt, det stor gillas!

Nu ska jag hoppa in i duschen, ha det bäst



l i v e
..haha, ja det blev lite ändrade planer som sagt! Det blev fest för Tina som fyllde 18 år i tisdags! Så hockeyn fick vara för den här gånger (det komemr fler tillfällen). Det var verkligen hel hel galen natt, vi hade så otroligt roligt. Tacl för  a l l t  Tina. Det enda som var lite segt, var när man kom hem och skulle gå och lägga sig! Kunde inte somna, och sen vaknade jag snor tidigt! Men that´s life when you party! Det är för himla segt just nu också, men det går över under dagen!

Idag ser det ut på följande: Duscha, möta mamma för att åka och handla mat inför kvällen, alagsmatch, älsklingarna Rebecca och Rebecca kommer och myser med mig, det blir film och en mysnatt, det stor gillas!

Nu ska jag hoppa in i duschen, ha det bäst



l i v e
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback