andas in, andas ut

Jobbet tar över för tillfället. idag jobbade jag 7 hela timmar (inklusive en timmes rast, så totalt 6 timmar) Jag kom precis innanför dörren här hemma, och jag hinner inte ens andas ut innan jag ska smita iväg till jobbet igen. Men åå andra sidan så har jag heeela dagen att göra vad jag vill när jag kommer hem runt 13 imorgon. Men nu ska jag lägga in lite bilder från förlovningen sen måste jag verkligen sova eftersom jag ska upp 04.30 imorgon. Sleep tight.
Jobbet tar över för tillfället. idag jobbade jag 7 hela timmar (inklusive en timmes rast, så totalt 6 timmar) Jag kom precis innanför dörren här hemma, och jag hinner inte ens andas ut innan jag ska smita iväg till jobbet igen. Men åå andra sidan så har jag heeela dagen att göra vad jag vill när jag kommer hem runt 13 imorgon. Men nu ska jag lägga in lite bilder från förlovningen sen måste jag verkligen sova eftersom jag ska upp 04.30 imorgon. Sleep tight.
Follow on Bloglovin
Kommentarer
soffy:

hihi, kom tillbaka när du jobbat 03:00-13:30 =10,5h ;)



<3

2010-07-11 | 15:30:24
Bloggadress: http://mahaoo.blogg.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback