bad update?

jaja, my bad, again. Men jag har faktiskt ett liv utanför den här bloggen, tro det eller ej. Men nu är jag på spåret igen. Allt är underbart, pojkvän, familj, vänner, försäljning (ja, nu har vi fått sålt båten, och då köpte vi ett hus i Idre, kan inte säga med en jabadabadu. Vi har dock inte sålt vårt hus ännu, men det kommer, eller?). Tänkte lägga upp lite bilder som jag tagit, som får bli som en liten åter berättelse om vad som har hänt här i livet.
Ps: alla bilder är tagna med mobil kameran ;') (en bild säger mer än tusen ord, DS)

























jaja, my bad, again. Men jag har faktiskt ett liv utanför den här bloggen, tro det eller ej. Men nu är jag på spåret igen. Allt är underbart, pojkvän, familj, vänner, försäljning (ja, nu har vi fått sålt båten, och då köpte vi ett hus i Idre, kan inte säga med en jabadabadu. Vi har dock inte sålt vårt hus ännu, men det kommer, eller?). Tänkte lägga upp lite bilder som jag tagit, som får bli som en liten åter berättelse om vad som har hänt här i livet.
Ps: alla bilder är tagna med mobil kameran ;') (en bild säger mer än tusen ord, DS)

























Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback