I love you

vill bara påminna dig ännu en gång Johan, du är världens bästa bror (& Andreas, men nu ägnar jag tid till johan) och tillsammans klarar vi allt, oavsett vad. Vi kommer vandra genom livet hand i hand, och då kommer vi kunna gå genom eld och vatten, det kan jag lova dig. Kommer alltid att finnas här. Du är bäst.

vill bara påminna dig ännu en gång Johan, du är världens bästa bror (& Andreas, men nu ägnar jag tid till johan) och tillsammans klarar vi allt, oavsett vad. Vi kommer vandra genom livet hand i hand, och då kommer vi kunna gå genom eld och vatten, det kan jag lova dig. Kommer alltid att finnas här. Du är bäst.

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback