If mommy sees me now...

...she would, som vi säger på svenska, döda mig. Nej riktigt så illa är det inte, men hon hade klivit in i rummet med kisande ögon och gnuggat sig i ögonen och sagt "men Lisa, har inte du lagt dig ännu".

Som alla kan intyga har jag mot förmodan en riktigt bra anledning varför jag inte bäddat ner mig ännu. Jag har ju äntligen tagit mig i skinet och gjort en snabb och ny design. Designen får duga för tillfället, men jag gillar att den eftersom det är väldigt enkel och snygg (?)

Nej men jag ska göra mamma och pappa stolta, jag ska krypa ner med hunden och försöka få min skönhetssömn utan min prins. Imorgon blir det en powerwalk (som jag även utförde med Erika idag, vi knatade i 1 mil, det var så otroligt skönt) med hundarna och sen blir det IKEA för att införskaffa nya möbler till nya huset i Idre. I lajk it.

 

...she would, som vi säger på svenska, döda mig. Nej riktigt så illa är det inte, men hon hade klivit in i rummet med kisande ögon och gnuggat sig i ögonen och sagt "men Lisa, har inte du lagt dig ännu".

Som alla kan intyga har jag mot förmodan en riktigt bra anledning varför jag inte bäddat ner mig ännu. Jag har ju äntligen tagit mig i skinet och gjort en snabb och ny design. Designen får duga för tillfället, men jag gillar att den eftersom det är väldigt enkel och snygg (?)

Nej men jag ska göra mamma och pappa stolta, jag ska krypa ner med hunden och försöka få min skönhetssömn utan min prins. Imorgon blir det en powerwalk (som jag även utförde med Erika idag, vi knatade i 1 mil, det var så otroligt skönt) med hundarna och sen blir det IKEA för att införskaffa nya möbler till nya huset i Idre. I lajk it.

 

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback