jobbet atm

stängde coop igår, och öppnar coop idag. Ögonen kan knappt hållas öppna om jag ska vara ärlig. När jag kom i säng igår kändes det som en mardröm, jag kunde inte sova, har så frukansvärt ont i ryggen och jag vill kapa mina uppsvullna fötter. Men man ska inte klaga om jag säger så. Belöningen som mamma sa, kommer in på kontot om ett tag.
Jag ska köra upp till jobbet nu hade jag tänkt, jag slutar kl 13, då blir det mys med världens bästa tjejer.
Kan även tillägga att imorgon kommer Moa och Osman ända hit till él stada från lilla bond landet skåne, dom ska spendera veckan här med moi. Och på tisdag kommer  ä n t l i g e n  mamma och pappa hem efter 2 veckors bilande till Frankrike bland annat.

Tack för mig.
Ps: vinden har vänt nu.

stängde coop igår, och öppnar coop idag. Ögonen kan knappt hållas öppna om jag ska vara ärlig. När jag kom i säng igår kändes det som en mardröm, jag kunde inte sova, har så frukansvärt ont i ryggen och jag vill kapa mina uppsvullna fötter. Men man ska inte klaga om jag säger så. Belöningen som mamma sa, kommer in på kontot om ett tag.
Jag ska köra upp till jobbet nu hade jag tänkt, jag slutar kl 13, då blir det mys med världens bästa tjejer.
Kan även tillägga att imorgon kommer Moa och Osman ända hit till él stada från lilla bond landet skåne, dom ska spendera veckan här med moi. Och på tisdag kommer  ä n t l i g e n  mamma och pappa hem efter 2 veckors bilande till Frankrike bland annat.

Tack för mig.
Ps: vinden har vänt nu.

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback