ledig dag.

Den efterlängtade dagen har äntligen kommit, man är ledig efter två slitsamma dagar på coop, haha. Nej men seriöst, jag tror aldrig jag har njutit såhär mycket av ledighet som jag gör idag. Älsklingen och jag tog bilen upp till stan för att fixa lite små saker, sen åt vi en msyig frukost och sen kilade han hem eftersom han hade en hel del att fixa idag.

Linda knackade nyss på dörren och nu ska vi snart sticka iväg för att möta upp Erika. Sen blir det ett dopp skulle jag tro, sen ikväll blir det bara mys med Mattias, det bästa som finns helt enkelt.

   
Den efterlängtade dagen har äntligen kommit, man är ledig efter två slitsamma dagar på coop, haha. Nej men seriöst, jag tror aldrig jag har njutit såhär mycket av ledighet som jag gör idag. Älsklingen och jag tog bilen upp till stan för att fixa lite små saker, sen åt vi en msyig frukost och sen kilade han hem eftersom han hade en hel del att fixa idag.

Linda knackade nyss på dörren och nu ska vi snart sticka iväg för att möta upp Erika. Sen blir det ett dopp skulle jag tro, sen ikväll blir det bara mys med Mattias, det bästa som finns helt enkelt.

   
Follow on Bloglovin
Kommentarer
Mojsan:

Det är han verkligen :)

2010-07-03 | 00:34:28
Bloggadress: http://myaxel.blogg.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback