Shop is king

Efter att ha ätit en halv honungsmelon, lingongrova och ett glas citronvatten så bar det av på en 5 km lång promenad som uppfriskning inför dagen, nej men haha, det kan kanon  s k ö n t. Jag har precis klivit ut ur duschen och nu bär det av mot ikea, det ska faktiskt bli jätte mysigt att ha en mamma-dotterdag. Sen ska vi handla så att hela bilen kommer vara överlastad, dels sängar, lampor, mattor, lakan, täcken, ljus, ljusstakar, köksredsskap, soffa mm. Det kommer behövas en hel del om man säger så.

Jag är hemma runt 18.00 kanske, då blir det powerwalk med hela tjej gänget, mys faktorn steg just med 100.

Nu sitter mamma i bilen och väntar, ha en kanon bra dag.

 

Efter att ha ätit en halv honungsmelon, lingongrova och ett glas citronvatten så bar det av på en 5 km lång promenad som uppfriskning inför dagen, nej men haha, det kan kanon  s k ö n t. Jag har precis klivit ut ur duschen och nu bär det av mot ikea, det ska faktiskt bli jätte mysigt att ha en mamma-dotterdag. Sen ska vi handla så att hela bilen kommer vara överlastad, dels sängar, lampor, mattor, lakan, täcken, ljus, ljusstakar, köksredsskap, soffa mm. Det kommer behövas en hel del om man säger så.

Jag är hemma runt 18.00 kanske, då blir det powerwalk med hela tjej gänget, mys faktorn steg just med 100.

Nu sitter mamma i bilen och väntar, ha en kanon bra dag.

 

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback