Thursday

Det första man såg när man kollade ut genom förnstret var regn, det var en besvikelse eftersom jag hade många uteaktiviteter som jag skulle göra idag. Dels gå runt ringvägen, (det hindrade inte mig, jag gick ändå) klippa gräset (men nu går inte det att fixa eftersom gräset är blött.

Jag får helt enkelt tänka om nu, jag som hade ställt klockan på 8.30 för att vara pigg och glad och inte missa en sekund. Mattias slutar runt 15, då ska vi åka in till stan för att gå ut och äta och sedan gå på bio. Dagen kommer iallafall sluta bra.
Det första man såg när man kollade ut genom förnstret var regn, det var en besvikelse eftersom jag hade många uteaktiviteter som jag skulle göra idag. Dels gå runt ringvägen, (det hindrade inte mig, jag gick ändå) klippa gräset (men nu går inte det att fixa eftersom gräset är blött.

Jag får helt enkelt tänka om nu, jag som hade ställt klockan på 8.30 för att vara pigg och glad och inte missa en sekund. Mattias slutar runt 15, då ska vi åka in till stan för att gå ut och äta och sedan gå på bio. Dagen kommer iallafall sluta bra.
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback