Tuesday

Vaknade tidigt idag, larmet ringde 10.00, men man var inte på stående fötter fören runt 10.30. Då serverades det frukost och det blev ett glas loka och en macka. Därefter fick jag och mamma intensiv städa lite i matsalen och i köket eftersom dom som ska köpa båten kommer förbi idag och hämtar lite saker till båten. Så det blir lite lunch och prat. Senare ska jag powerwalka med Erika, fixa mat till familjen, ta hundarna på promenad och senare ska vi tjejer åka in till stan för att titta på invigningen på pride, Emils band spelar nämligen, det ska bli mysigt.

Nej men nu måste jag kila iväg.
ps: jag klarade natten gallant utan min prins, men som sagt det var svårtgjort, och vill helst aldrig göra om det.
Vaknade tidigt idag, larmet ringde 10.00, men man var inte på stående fötter fören runt 10.30. Då serverades det frukost och det blev ett glas loka och en macka. Därefter fick jag och mamma intensiv städa lite i matsalen och i köket eftersom dom som ska köpa båten kommer förbi idag och hämtar lite saker till båten. Så det blir lite lunch och prat. Senare ska jag powerwalka med Erika, fixa mat till familjen, ta hundarna på promenad och senare ska vi tjejer åka in till stan för att titta på invigningen på pride, Emils band spelar nämligen, det ska bli mysigt.

Nej men nu måste jag kila iväg.
ps: jag klarade natten gallant utan min prins, men som sagt det var svårtgjort, och vill helst aldrig göra om det.
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback