you mean the world to me

Att detta skedde har varit tungt kan jag inte förneka. Men just nu har alölt som heter bråka släppt ifrån mig själv, och det är så fruktansvärt obeskrivligt skönt. The Rebecca´s är mina snäckor som jag aldrig kommer släppa ifrån mig igen, att man gör misstag är en självklar sak. Det är bara att glömma det förflutna och fortsätta kriga, men tjejer jag tänker inte kriga utan er vid min sida. I love you guys!
Att detta skedde har varit tungt kan jag inte förneka. Men just nu har alölt som heter bråka släppt ifrån mig själv, och det är så fruktansvärt obeskrivligt skönt. The Rebecca´s är mina snäckor som jag aldrig kommer släppa ifrån mig igen, att man gör misstag är en självklar sak. Det är bara att glömma det förflutna och fortsätta kriga, men tjejer jag tänker inte kriga utan er vid min sida. I love you guys!
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback