basket 4 the winning

ännu en lyckad kväll och dag. Det blev fika med tjejerna ute på Nicoles balkong, sen blev det hem och mysa med Erika. Vi hade en  l å n g  pratstund och sen blev det en promenad med mina vovvisar. Därefter plockade vi upp Linda hemma hos henne, och efter det åkte vi hem till mig och mötte upp Mattias. Sen efter det körde vi hem til Mia och hämtade upp henne och efter det small det. Det blev basket boll med Sunkan, Sebbe och Rasmus. Vi körde tjejer vs killarna och jag kan bara säga ett ord, det blev total kross över er killar. Vi tackar och bockar (8-26) pjuh, enkel match. 

Nu myser jag, Linda & Erika i min säng, och vi ska snart sova eftersom vi ska upp och jobba tidigt imorgon. Sovgott och dröm sott!
ännu en lyckad kväll och dag. Det blev fika med tjejerna ute på Nicoles balkong, sen blev det hem och mysa med Erika. Vi hade en  l å n g  pratstund och sen blev det en promenad med mina vovvisar. Därefter plockade vi upp Linda hemma hos henne, och efter det åkte vi hem till mig och mötte upp Mattias. Sen efter det körde vi hem til Mia och hämtade upp henne och efter det small det. Det blev basket boll med Sunkan, Sebbe och Rasmus. Vi körde tjejer vs killarna och jag kan bara säga ett ord, det blev total kross över er killar. Vi tackar och bockar (8-26) pjuh, enkel match. 

Nu myser jag, Linda & Erika i min säng, och vi ska snart sova eftersom vi ska upp och jobba tidigt imorgon. Sovgott och dröm sott!
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback