godmorgon världen

Efter en godnatts sömn vaknade man av att larmet ringde kl 8.15 eftersom vi turtur-duvor skulle upp och jobba. Men jag hade en hel del att fixa innan vi skulle bege oss (ni skulle åka 9, och jag kommer dit runt 12) Jag har tagit hundarna på en långis och nu ska jag bädda rent johans säng eftersom det har befunnit sig en hel del övernattare i den sängen. Sen ska jag kivkt in i duschen och därefter ska mattias hämta mig eftersom pappsen tog min bil i morse..thats life? Nu ska jag uträtta mina små hushållssysslor och sen blir det jobb.

l i v e  y o u r  l i f e

Efter en godnatts sömn vaknade man av att larmet ringde kl 8.15 eftersom vi turtur-duvor skulle upp och jobba. Men jag hade en hel del att fixa innan vi skulle bege oss (ni skulle åka 9, och jag kommer dit runt 12) Jag har tagit hundarna på en långis och nu ska jag bädda rent johans säng eftersom det har befunnit sig en hel del övernattare i den sängen. Sen ska jag kivkt in i duschen och därefter ska mattias hämta mig eftersom pappsen tog min bil i morse..thats life? Nu ska jag uträtta mina små hushållssysslor och sen blir det jobb.

l i v e  y o u r  l i f e

Follow on Bloglovin
Kommentarer
J e n n y:

Åh, tack ska du ha! :D Och ja! Visst är han söt :D haha



kram

2010-06-22 | 09:58:59
Bloggadress: http://jjeennyys.blogg.se/
caroline:

åh tack:) jätte fin blogg har du!

allting bra? :)

2010-06-22 | 10:14:21
Bloggadress: http://carolineklund.devote.se


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback