livet leket

jag har så mycket att berätta, men jag ska inte plåga er allt för länge. Jag ska försöka göra en lång historia kort. Skåne var helt fantastiskt, nytt umgänge och nya vyer, tog med mig miss skåne hem till sthlm igen och just nu har vi det bättre än bäst. Anna, you rock my world. Under tiden vi har varit här i stor staden har vi hunnit med en hel del. Så som, shopping, gröna lund, sola, dricka gott, umgås och bara ha "the times of our lives"
Just nu ligger tjejerna (Anna och Erika) nerbäddade i min säng och väntar på att jag ska dra mig ifrån datorn, men det som väntar är en, intressant, men relativt tråkig film (?) Men jag ska lyda prinsessornas order och knata ner i sängen och bara drömma mig bort, tänka på min älskade pojkvän som verkligen förgyller min dag, fan vad jag älskar dig. Tack för mig. Hejjss!

jag har så mycket att berätta, men jag ska inte plåga er allt för länge. Jag ska försöka göra en lång historia kort. Skåne var helt fantastiskt, nytt umgänge och nya vyer, tog med mig miss skåne hem till sthlm igen och just nu har vi det bättre än bäst. Anna, you rock my world. Under tiden vi har varit här i stor staden har vi hunnit med en hel del. Så som, shopping, gröna lund, sola, dricka gott, umgås och bara ha "the times of our lives"
Just nu ligger tjejerna (Anna och Erika) nerbäddade i min säng och väntar på att jag ska dra mig ifrån datorn, men det som väntar är en, intressant, men relativt tråkig film (?) Men jag ska lyda prinsessornas order och knata ner i sängen och bara drömma mig bort, tänka på min älskade pojkvän som verkligen förgyller min dag, fan vad jag älskar dig. Tack för mig. Hejjss!

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback