olycka

Att det har hänt mycket den senaste veckan kan jag inte förneka, och just nu snurrar det mycket runt i mitt huvud. Men jag är även väldigt tacksam över hur ni har uppfört er. För det är inte förens nu jag har kunnat bevisa vilka som är mina riktiga vänner. Det finns ett ordspråk som säger "man blir som man umgås" men det stämmer inte in någonstans i det här sammanhanget, jag skulle aldrig svika en vän så mycket som ni lyckats göra. ALDRIG, det finns inte med på världskartan hur man ens har mage att göra som ni gjorde. Jag kan bara säga en sak, jag vill aldrig ha med er att göra någonsin mer!!!
Att det har hänt mycket den senaste veckan kan jag inte förneka, och just nu snurrar det mycket runt i mitt huvud. Men jag är även väldigt tacksam över hur ni har uppfört er. För det är inte förens nu jag har kunnat bevisa vilka som är mina riktiga vänner. Det finns ett ordspråk som säger "man blir som man umgås" men det stämmer inte in någonstans i det här sammanhanget, jag skulle aldrig svika en vän så mycket som ni lyckats göra. ALDRIG, det finns inte med på världskartan hur man ens har mage att göra som ni gjorde. Jag kan bara säga en sak, jag vill aldrig ha med er att göra någonsin mer!!!
Follow on Bloglovin
Kommentarer
Johanna:

Åh nej, vad jobbigt ! Vad har de gjort ?! Nu blir jag arg på dom !!!! :@



Vad synd att vi inte syns på lördag, jag ska kolla om vi kanske kan träffas någon anna gång ? Kram på dig ! :)

2010-06-08 | 14:51:35
Bloggadress: http://johannafyra.blogg.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback