sola, bada och pina colada

idag blev en toppen dag, inte bara med vädret utan humöret, sällskapet och vädret gjorde det extra bra. Jag och Annsi vaknade runt 11, vi slängde i oss lite frukost och det dröjde inte lång tid tills Erika klev innanför dörren. Vi alla tre dök ner i varsin solstol och intog våra positioner. Vi sola, prata och njöt av livet. Sen kom Adam förbi ett tag, sen drog vi ner till hamnen för at äta varsin glass och nu sitter jag hemma hos Mattias och jag tror jag ska smällta bort av värmen, usch vad jag har bränt mig idag. Det var allt för nu.

PS: imorgon kommer Mia hem! Tjooho!
idag blev en toppen dag, inte bara med vädret utan humöret, sällskapet och vädret gjorde det extra bra. Jag och Annsi vaknade runt 11, vi slängde i oss lite frukost och det dröjde inte lång tid tills Erika klev innanför dörren. Vi alla tre dök ner i varsin solstol och intog våra positioner. Vi sola, prata och njöt av livet. Sen kom Adam förbi ett tag, sen drog vi ner till hamnen för at äta varsin glass och nu sitter jag hemma hos Mattias och jag tror jag ska smällta bort av värmen, usch vad jag har bränt mig idag. Det var allt för nu.

PS: imorgon kommer Mia hem! Tjooho!
Follow on Bloglovin
Kommentarer
Elinor:

Härligt :)

2010-06-17 | 21:46:32
Bloggadress: http://sugerandspice.bubbleroom.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback