vi hade iallfall tur med vädret...

...eller? Förväntingarna var stora, jag och mia skulle ligga i varsin solstol och bara ta åt oss av all sol som finns, men icke sa nicke, solen sammarbetar tyvär inte med oss idag. Men det hiundrar inte oss att träffas iallfall, sånu väntar jag på att mattias ska hämta mig så att jag kan åka upp och hämta stora bilen, sen ska jag plocka up mialutta, och sen får vi se vart vägen tar oss, nej men vi ska väl kolla lite film och sådär. Jag hör av mig senare.
...eller? Förväntingarna var stora, jag och mia skulle ligga i varsin solstol och bara ta åt oss av all sol som finns, men icke sa nicke, solen sammarbetar tyvär inte med oss idag. Men det hiundrar inte oss att träffas iallfall, sånu väntar jag på att mattias ska hämta mig så att jag kan åka upp och hämta stora bilen, sen ska jag plocka up mialutta, och sen får vi se vart vägen tar oss, nej men vi ska väl kolla lite film och sådär. Jag hör av mig senare.
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback