bad update

haha, Ja man ska inte klandra sig själv för dålig uppdatering, men idag måste jag göra det! Jag måste skärpa mig med bloggandet! Men idag är det äntligen lördag, det innebär att jag är på toppen humör.
Dels för att jag pluggat toeri hela morgonen (läst boken och gjort massa prov, great!) Sen ska jag äntligen få träffa mina underbara "barn" igen. Ska nämligen sitta barnvakt och Johanna och Ellen. Så det blir myskväll och melodifestivalen, det gillas starkt!

Jag har äntligen tagit mig i kragen och lagt in bilder från dubai i datorn, och i nästa inlägg bjuder jag på dom! (:
haha, Ja man ska inte klandra sig själv för dålig uppdatering, men idag måste jag göra det! Jag måste skärpa mig med bloggandet! Men idag är det äntligen lördag, det innebär att jag är på toppen humör.
Dels för att jag pluggat toeri hela morgonen (läst boken och gjort massa prov, great!) Sen ska jag äntligen få träffa mina underbara "barn" igen. Ska nämligen sitta barnvakt och Johanna och Ellen. Så det blir myskväll och melodifestivalen, det gillas starkt!

Jag har äntligen tagit mig i kragen och lagt in bilder från dubai i datorn, och i nästa inlägg bjuder jag på dom! (:
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback