hel galen dag/kväll

alltså rubriken säger ALLT! hahahah... dagen började med jobb, och vi slutade runt 18. Och då var det bara att plocka upp garp och adam för att fortsätta hem mot mig och äta lite middag. Sen när vi hade fått i oss lite mat kom jesper och nathalie! Då var det bara att börja fixa sig...Sen kom filip, gillen, carimo och mina käraste rebeccor!  Vi spelade massa spel, drack och hade vår livs kväll...hahaha!
Efter en timme unefär går ett huslarm precis bredvid och det visade sig vara inbrott, och poliser välade in i området och det blev kaos! Sen hade vi lugnat ner oss och då satta allt igång igen, nu har alla kilat hem förutom carimo, filip, erika och linda. Nu ska vi bädda fram massa saker eftersom tjejerna, och filip sover kvar..Imorgon blir det massa jobb och sånt skojj! :) vi hörs imorgon!

alltså rubriken säger ALLT! hahahah... dagen började med jobb, och vi slutade runt 18. Och då var det bara att plocka upp garp och adam för att fortsätta hem mot mig och äta lite middag. Sen när vi hade fått i oss lite mat kom jesper och nathalie! Då var det bara att börja fixa sig...Sen kom filip, gillen, carimo och mina käraste rebeccor!  Vi spelade massa spel, drack och hade vår livs kväll...hahaha!
Efter en timme unefär går ett huslarm precis bredvid och det visade sig vara inbrott, och poliser välade in i området och det blev kaos! Sen hade vi lugnat ner oss och då satta allt igång igen, nu har alla kilat hem förutom carimo, filip, erika och linda. Nu ska vi bädda fram massa saker eftersom tjejerna, och filip sover kvar..Imorgon blir det massa jobb och sånt skojj! :) vi hörs imorgon!

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback