seven days away

Snart är måndagens skoldag över! Jag är så sjukt trött idag, fråga mig inte varför eftersom vi fick en hel del sömn inatt! Efter skolan åker jag hem och pluggar gärnet, sen ska jag bara göra ingentingm, ska bli väldigt skön måste jag säga eftersom helgens erbjudande tog kål på mina krafter, h a h a! Sen vill jag bara påpeka att det är  e x a k t 7 dagar kvar tills man blir myndig. Hej hej jag längtar gärnet!

Men nu tickar klockan iväg vilket innebär att jag slutar!

Snart är måndagens skoldag över! Jag är så sjukt trött idag, fråga mig inte varför eftersom vi fick en hel del sömn inatt! Efter skolan åker jag hem och pluggar gärnet, sen ska jag bara göra ingentingm, ska bli väldigt skön måste jag säga eftersom helgens erbjudande tog kål på mina krafter, h a h a! Sen vill jag bara påpeka att det är  e x a k t 7 dagar kvar tills man blir myndig. Hej hej jag längtar gärnet!

Men nu tickar klockan iväg vilket innebär att jag slutar!

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback