stronger now

Eftersom jag vant mig med känslan av att ha Erika vid min sida 24/7 så blev känslan helt förfärlig när hon åkte till träningen. Då kom alla tankar och funderingar tillbaka. Min älskade bror ringde sitt dagliga samtal och det är underbart att höra din röst gubben, du är så jävla omtänksam på alla sätt och vis, du gör allt så mycket bättre, även fast det inte lät det på mig när vi prata. Du kommer äntligen hem på fredag min finaste Elin, gissa om jag längtar

Tänkte att jag skulle hoppa ner i badkaret nu och få upp värmen och bara slappna av lite. Erika kommer om 30 minuter ungefär och då blir allt som vanligt igen!

                                                (Niclas skicka den här underbara versionen till mig, ä l s k a r  låten)

    

Eftersom jag vant mig med känslan av att ha Erika vid min sida 24/7 så blev känslan helt förfärlig när hon åkte till träningen. Då kom alla tankar och funderingar tillbaka. Min älskade bror ringde sitt dagliga samtal och det är underbart att höra din röst gubben, du är så jävla omtänksam på alla sätt och vis, du gör allt så mycket bättre, även fast det inte lät det på mig när vi prata. Du kommer äntligen hem på fredag min finaste Elin, gissa om jag längtar

Tänkte att jag skulle hoppa ner i badkaret nu och få upp värmen och bara slappna av lite. Erika kommer om 30 minuter ungefär och då blir allt som vanligt igen!

                                                (Niclas skicka den här underbara versionen till mig, ä l s k a r  låten)

    

Follow on Bloglovin
Kommentarer
Rebecca:

Vad heter låten hjärtat? :)

2010-03-30 | 11:36:41
Bloggadress: http://rebeccaandren.webblogg.se/
rebbs:

Härligt att se att du kämpar vidare! :)

2010-03-30 | 17:03:36
Bloggadress: http://rebbas.blogg.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback