21 fantastiska månader

 
Som ni alla märkt så är man singel, det var bland det tuffaste beslutet som jag någonsin behövt göra, men jag tror det här kommer leda till något bra tillslut. Vi kommer alltid att ha varandra oavsett väder, dag, humör, aah, oavsett vad som sker. Men det här känns som det rätta beslutet och jag kommer finnas här för dig vart jag än befinner mig. Du är så himla vacker, bra helt underbar och du måste intala dig själv att det är inte du som har gjort något fel eller ändrat på dig. Utan om det är någon som det är fel på, så är det ändå jag själv. Men jag kan verkligen säga såhär: med handen på hjärtat: jag älskar dig och kommer alltid att göra, så glöm aldrig det. Jag har ingen aning om vilka vägar som jag kommer gå, men en sak är säker är det meningen att bli vi igen kommer så kommer det bli vi igen. 


 
Som ni alla märkt så är man singel, det var bland det tuffaste beslutet som jag någonsin behövt göra, men jag tror det här kommer leda till något bra tillslut. Vi kommer alltid att ha varandra oavsett väder, dag, humör, aah, oavsett vad som sker. Men det här känns som det rätta beslutet och jag kommer finnas här för dig vart jag än befinner mig. Du är så himla vacker, bra helt underbar och du måste intala dig själv att det är inte du som har gjort något fel eller ändrat på dig. Utan om det är någon som det är fel på, så är det ändå jag själv. Men jag kan verkligen säga såhär: med handen på hjärtat: jag älskar dig och kommer alltid att göra, så glöm aldrig det. Jag har ingen aning om vilka vägar som jag kommer gå, men en sak är säker är det meningen att bli vi igen kommer så kommer det bli vi igen. 


Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback