Dags för lite sömn kanske.

Som sagt, vissa delar av kroppen sammarbetar inte med mig! Hostan vägrar släppa, mina halsmandlar är stora som pingisbollar och snyvan ska vi inte ens parat om. Jag har krypit ner i sängen med en liten hund bredvid mig som snarkar som bara den.

Kvällen spenderade jag med min älskade pojkvän (rättaresagt gick hela dagen åt med honom, jätte mysigt) Vi körde iväg till coop för att köpa lite snacks för att bunkra oss framför avatar. Sen var vi hos honom lite, och nu är jag hemma helt ren duschad och mysig och glor på wallander. Spännande. Nu ska jag tacka för mig, vi hörs imorgon kvälle eftersom jag, Erika och Louise ska in på plåtning imorgon, spännande!

Sleep mode - ON!
Som sagt, vissa delar av kroppen sammarbetar inte med mig! Hostan vägrar släppa, mina halsmandlar är stora som pingisbollar och snyvan ska vi inte ens parat om. Jag har krypit ner i sängen med en liten hund bredvid mig som snarkar som bara den.

Kvällen spenderade jag med min älskade pojkvän (rättaresagt gick hela dagen åt med honom, jätte mysigt) Vi körde iväg till coop för att köpa lite snacks för att bunkra oss framför avatar. Sen var vi hos honom lite, och nu är jag hemma helt ren duschad och mysig och glor på wallander. Spännande. Nu ska jag tacka för mig, vi hörs imorgon kvälle eftersom jag, Erika och Louise ska in på plåtning imorgon, spännande!

Sleep mode - ON!
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback