lördagsmys

Dåså, då har man anlänt åter igen här på "internet dagboken". Idag vaknade jag av att min älskling stod vid dörren och höll i en underbar buket rosor. Så snabbt som jag hoppade upp ur sängen idag, har jag nog aldrig gjort. Jag blev så fruktansvärt glad. Det blev en mysig frukost sen dusch, fixning och senare köra in till farsta för att införskaffa lite nytt till garderoben. Jag kom hem med ett par ljusa jeans legging (med blixlås längst ner), läppglans (två stycken) underbara gladiator skor inför sommaren (från HM), och en jätte fin svart bikiniöver del (49:- på Hm, vilket kap). Sist men inte minst kom man hem med en otroligt stilig pojkvän som har köpt en riktigt fin prassel jacka från JJ. När vi var påväg hem stannade vi till på FORS golf och tog en fika med Adam som jobbade (kanon bra bakat) Och just nu sitter jag här och väntar på att Adam ska dyka upp eftersom vi ska äta middag här med mamma, pappa, johan, Mattias, Matte och Adam! Det ska bli rikitgt mysigt. Nu ska jag köra upp och hämta Erika på jobbet.

Tjingeling.

Dåså, då har man anlänt åter igen här på "internet dagboken". Idag vaknade jag av att min älskling stod vid dörren och höll i en underbar buket rosor. Så snabbt som jag hoppade upp ur sängen idag, har jag nog aldrig gjort. Jag blev så fruktansvärt glad. Det blev en mysig frukost sen dusch, fixning och senare köra in till farsta för att införskaffa lite nytt till garderoben. Jag kom hem med ett par ljusa jeans legging (med blixlås längst ner), läppglans (två stycken) underbara gladiator skor inför sommaren (från HM), och en jätte fin svart bikiniöver del (49:- på Hm, vilket kap). Sist men inte minst kom man hem med en otroligt stilig pojkvän som har köpt en riktigt fin prassel jacka från JJ. När vi var påväg hem stannade vi till på FORS golf och tog en fika med Adam som jobbade (kanon bra bakat) Och just nu sitter jag här och väntar på att Adam ska dyka upp eftersom vi ska äta middag här med mamma, pappa, johan, Mattias, Matte och Adam! Det ska bli rikitgt mysigt. Nu ska jag köra upp och hämta Erika på jobbet.

Tjingeling.

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback