mys-pys-dag

Skolan tog upp den stora delen av min dag, vi hade historia b, sen lunch och senare idrott hela eftermiddagen, och på dagens schema stod det paddling, gud vad kul vi hade, haha! Är fortfarande väldigt förvånad att vi inte hamnade i plurret! Men det var himla nära ändå, ha. Efter paddlingen tog jag mig hem till de otroligt underbara tjejerna Nickie och Jennifer. Vi snackade en lång stund sen skjutsade jag Jennifer och körde hem till min lilla pojke. Jag körde precis hem honom och nu blir det duschen, sängen och kolla på dokumentären "världens största bröst" Imorgon blir det FEST! Förfest hos Adam eller Jesper, sen blit det studentskiva! and i like it!

                                                            (hittade en riktigt gammal bild som ger så mycket minnen, saknar det vi hade!)

Skolan tog upp den stora delen av min dag, vi hade historia b, sen lunch och senare idrott hela eftermiddagen, och på dagens schema stod det paddling, gud vad kul vi hade, haha! Är fortfarande väldigt förvånad att vi inte hamnade i plurret! Men det var himla nära ändå, ha. Efter paddlingen tog jag mig hem till de otroligt underbara tjejerna Nickie och Jennifer. Vi snackade en lång stund sen skjutsade jag Jennifer och körde hem till min lilla pojke. Jag körde precis hem honom och nu blir det duschen, sängen och kolla på dokumentären "världens största bröst" Imorgon blir det FEST! Förfest hos Adam eller Jesper, sen blit det studentskiva! and i like it!

                                                            (hittade en riktigt gammal bild som ger så mycket minnen, saknar det vi hade!)

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback