omformaterat datorn..

Nu är min älskade dator helt enkelt bäst, och det är tack vare att mattuas omformatera hela min dator idag. Okej, allt försvann och nu har jag laddat ner allt på nytt igen, det är bara PS som saknas, men det får plutten fixa imorgon! Alla bilder och musik sparades på hårddisken, men dumma dumma itunes och ipod, man måste nämligen klicka på varje enskild låt för att det ska komma in i itunes, så hejdå, jag har 1645 låtar som ska in i itunes, måste jag säga mer än så?
Nu är min älskade dator helt enkelt bäst, och det är tack vare att mattuas omformatera hela min dator idag. Okej, allt försvann och nu har jag laddat ner allt på nytt igen, det är bara PS som saknas, men det får plutten fixa imorgon! Alla bilder och musik sparades på hårddisken, men dumma dumma itunes och ipod, man måste nämligen klicka på varje enskild låt för att det ska komma in i itunes, så hejdå, jag har 1645 låtar som ska in i itunes, måste jag säga mer än så?
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback