Sam-hälle-B



Nu är det sista lektionen för dagen, vilket är väldigt väldigt och återigen väldigt skönt. Dagen började med 2 timmar fotolektion, sen visade det sig att lektionen innan lunch var inställd, så vi hade håltimme ett väldigt bra tag. Då satt jag och Rebecca A och Rebecca K och fixade med lite bilder. Sen träffade jag Sanne ett tag också.
Som sagt, jag har samhälle b lektion, sen ska jag mysa med Mattias och Erika. Vi ska sitta i solen, sola, prata osv (om jag och Erika får bestämma vill säga) Sen kanske jag ska sova hos Sanne, det lutar åt det, men man vet aldrig vad som kommer ivägen.



Tjingeling!


Nu är det sista lektionen för dagen, vilket är väldigt väldigt och återigen väldigt skönt. Dagen började med 2 timmar fotolektion, sen visade det sig att lektionen innan lunch var inställd, så vi hade håltimme ett väldigt bra tag. Då satt jag och Rebecca A och Rebecca K och fixade med lite bilder. Sen träffade jag Sanne ett tag också.
Som sagt, jag har samhälle b lektion, sen ska jag mysa med Mattias och Erika. Vi ska sitta i solen, sola, prata osv (om jag och Erika får bestämma vill säga) Sen kanske jag ska sova hos Sanne, det lutar åt det, men man vet aldrig vad som kommer ivägen.



Tjingeling!
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback