sov gott.

Då har man spenderat exakt 6 timmar framför datorn (dock massa pauser, mys med plutten, fotografering, middag och promenad) Men ändå, hela 6 timmar! Vad händer med mig egentligen? Men som sagt, jag har arbetat den mesta delen med skolarbete, men nu börjar jag känna att fingarna krampar och vill bara hoppa in i duschen (dator-tränings-verk?). Kommer sova hur dåligt som helst ikväll eftersom det är nationella i Engelska B imorgon. Även fast jag är säker och så, så känner jag även en väldig oro över dessa för*annade nationella. Men så känns det inför varje prov, så det är väl ingen nyhet. TAGGA!

Pratade nyss med Jeppe i telefon och vi har nu bestämt att det blir utgång för det stora gänget på lördag, tjoho. Det kommer bli grymt kul. Nej men nu ska jag tänka på refrängen. Sov gott så hörs vi imorgon

PS: I love you Mattias!
Då har man spenderat exakt 6 timmar framför datorn (dock massa pauser, mys med plutten, fotografering, middag och promenad) Men ändå, hela 6 timmar! Vad händer med mig egentligen? Men som sagt, jag har arbetat den mesta delen med skolarbete, men nu börjar jag känna att fingarna krampar och vill bara hoppa in i duschen (dator-tränings-verk?). Kommer sova hur dåligt som helst ikväll eftersom det är nationella i Engelska B imorgon. Även fast jag är säker och så, så känner jag även en väldig oro över dessa för*annade nationella. Men så känns det inför varje prov, så det är väl ingen nyhet. TAGGA!

Pratade nyss med Jeppe i telefon och vi har nu bestämt att det blir utgång för det stora gänget på lördag, tjoho. Det kommer bli grymt kul. Nej men nu ska jag tänka på refrängen. Sov gott så hörs vi imorgon

PS: I love you Mattias!
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback