Sun(?)day

Inte en gnutta sol rättaresagt. Usch vad frstrerad man blir! Det blev en toppen mysig kväll igår. Adam kom och åt middag med oss, sen dök Erika upp också. Sen fick Johan världens idé att vi skulle köra in till stan och gå på bio en snabbis, ja och varför inte tänkte vi andra (som egentligen inte hade någon talan). Så snabbt in i två bilar, köra och hämta Jesper, sen köra till Haninge och lämna Adams bil (det blev en racerbil= tjej bild &en en töntbil= killarna) Sen kom vi precis innanför biosalongen när filmen började. Det var bara Johan och Mattias som hade en aning vad det handlade om, det var tydligen en skräckfilm som blev nominerad det årets skräckis ("terror at elm street) FY F*N säger jag bara, vilken rulle! Vi hade iallafall sjukt kul och skrattat så mycket som jag gjorde igår har jag verkligen inte gjort på länge. Sen sov vi hos Mattias, och idag blir det plugg, städa bilen, ta en lång promenad med hundarna + Erika. Sen blir det att vila, är sjukt trött. 

(När jag var i Dubai med min älskling tog han den här lilla bilden)

Inte en gnutta sol rättaresagt. Usch vad frstrerad man blir! Det blev en toppen mysig kväll igår. Adam kom och åt middag med oss, sen dök Erika upp också. Sen fick Johan världens idé att vi skulle köra in till stan och gå på bio en snabbis, ja och varför inte tänkte vi andra (som egentligen inte hade någon talan). Så snabbt in i två bilar, köra och hämta Jesper, sen köra till Haninge och lämna Adams bil (det blev en racerbil= tjej bild &en en töntbil= killarna) Sen kom vi precis innanför biosalongen när filmen började. Det var bara Johan och Mattias som hade en aning vad det handlade om, det var tydligen en skräckfilm som blev nominerad det årets skräckis ("terror at elm street) FY F*N säger jag bara, vilken rulle! Vi hade iallafall sjukt kul och skrattat så mycket som jag gjorde igår har jag verkligen inte gjort på länge. Sen sov vi hos Mattias, och idag blir det plugg, städa bilen, ta en lång promenad med hundarna + Erika. Sen blir det att vila, är sjukt trött. 

(När jag var i Dubai med min älskling tog han den här lilla bilden)

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback