2 cool 4 school



Undra vem det var som uppfann skolan (?) Den måste ha varit jätte smart...verkligen. Är så trött på skiten just nu. Har klump i magen varje gång man vaknar på en söndag och tänker: f*n imorgon är det måndag, vilket innebär måndag och ny vecka.

Men nu har jag iallafall slutat men jag ska stanna kvar för att arbeta med projektarbetet så jag slipper göra det hemma. Just nu lyssnar jag på musik och bara halvsover. Fy vad trött jag är. Aja nu har jag inget mer "roligt" att berätta om. Vi höres



Undra vem det var som uppfann skolan (?) Den måste ha varit jätte smart...verkligen. Är så trött på skiten just nu. Har klump i magen varje gång man vaknar på en söndag och tänker: f*n imorgon är det måndag, vilket innebär måndag och ny vecka.

Men nu har jag iallafall slutat men jag ska stanna kvar för att arbeta med projektarbetet så jag slipper göra det hemma. Just nu lyssnar jag på musik och bara halvsover. Fy vad trött jag är. Aja nu har jag inget mer "roligt" att berätta om. Vi höres

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback