Ååååååååångest!

Imorgon är det prov och jag kommer sova sååå dåligt. Men så är det alltid, så det är inget ovanligt.

Inflyttningskalaset gick kanon bra, det var hur mycket folk som helst, men jag var tvungen att kila iväg lite tidigare eftersom jag måste plugga, så tråkigt...

Så nu ska jag snart stänga av och sätta igång att plugga, jag längtar verkligen...not! Men först ska jag bada badkar, det ska bli skönt. Sen får vi se hur det går med pluggandet. Wish me luck

Imorgon är det prov och jag kommer sova sååå dåligt. Men så är det alltid, så det är inget ovanligt.

Inflyttningskalaset gick kanon bra, det var hur mycket folk som helst, men jag var tvungen att kila iväg lite tidigare eftersom jag måste plugga, så tråkigt...

Så nu ska jag snart stänga av och sätta igång att plugga, jag längtar verkligen...not! Men först ska jag bada badkar, det ska bli skönt. Sen får vi se hur det går med pluggandet. Wish me luck

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback