Cheap Monday

Skolan gick fort, började 8.15-slutade kl 11, otroligt skönt måste jag säga. Efter skolan körde jag hem för att fixa med projektarbetet. Jag fick ihop en hel del, därefter har jag bara suttit vid datorn och ruttnat. Men nu ska jag ta mig ut på en promenad och sen åkte och hämta nico för att sedan köra till Tumba! Vi hörs!

Skolan gick fort, började 8.15-slutade kl 11, otroligt skönt måste jag säga. Efter skolan körde jag hem för att fixa med projektarbetet. Jag fick ihop en hel del, därefter har jag bara suttit vid datorn och ruttnat. Men nu ska jag ta mig ut på en promenad och sen åkte och hämta nico för att sedan köra till Tumba! Vi hörs!

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback