FU

Jag hatar verkligen att kränka eller skriva illa om folk i bloggen. Men detta är ett undantag.  Att du ens har mage att göra som du gjort. Du har varit hemma i mitt hus, sovit i min säng, burit mina kläder, haft på sig mina skor och ätit med min familj. Att en människa kan sjunka så lågt, det trodde jag aldrig. Jag hoppas det var skönt och att du är nöjd med beslutet -.-
Jag hatar verkligen att kränka eller skriva illa om folk i bloggen. Men detta är ett undantag.  Att du ens har mage att göra som du gjort. Du har varit hemma i mitt hus, sovit i min säng, burit mina kläder, haft på sig mina skor och ätit med min familj. Att en människa kan sjunka så lågt, det trodde jag aldrig. Jag hoppas det var skönt och att du är nöjd med beslutet -.-
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback