Happy face



Den här dagen har varit den mysigaste dagen på riktigt länge. Jag fick umgås med Tessan, vi fick ihop en hel del. Men det ända som bakades var muffins, muffins i stora lass och massa olika smaker. Men det blev kanon bra och 
nu har vi fryst in allt så det ska hålla sig tills inflyttningskalaset på måndag. Och precis innan jag skulle kila hemåt fick jag världens finaste sms av pappa. Det stod såhär:

"Hej. Hörde att du var hos Tessan, kolla om hon vill med upp till stugan och åka skidor över nyår. Ni får kolla om det finns någon nyårsfest i idre eller sälen, vi bjuder sånt fall på övernattning och festen"  aaaaw, båda stod mitt emot varandra och bara log, haha. Vi blev så fruktansvärt lyckliga. Sen vi frågade Elin också och hon blev helt överlycklig hon med, så nu har vi bokat en resa upp dit över nyår. Det ska bli så fruktansvärt kul. Det kommer verkligen bli årets bästa resa. I promise.

När jag kom hem pratade jag ett tag med Thobias och sen blev det att gå ut och kriga i snöstormen. Är lite förvånad över att jag inte körde en "Mary Poppins" för det blåste något rejält där ute. Sen blev det en varm dusch och nu ska jag krypa ner i sängen. Vi höres imorgon!
























Den här dagen har varit den mysigaste dagen på riktigt länge. Jag fick umgås med Tessan, vi fick ihop en hel del. Men det ända som bakades var muffins, muffins i stora lass och massa olika smaker. Men det blev kanon bra och 
nu har vi fryst in allt så det ska hålla sig tills inflyttningskalaset på måndag. Och precis innan jag skulle kila hemåt fick jag världens finaste sms av pappa. Det stod såhär:

"Hej. Hörde att du var hos Tessan, kolla om hon vill med upp till stugan och åka skidor över nyår. Ni får kolla om det finns någon nyårsfest i idre eller sälen, vi bjuder sånt fall på övernattning och festen"  aaaaw, båda stod mitt emot varandra och bara log, haha. Vi blev så fruktansvärt lyckliga. Sen vi frågade Elin också och hon blev helt överlycklig hon med, så nu har vi bokat en resa upp dit över nyår. Det ska bli så fruktansvärt kul. Det kommer verkligen bli årets bästa resa. I promise.

När jag kom hem pratade jag ett tag med Thobias och sen blev det att gå ut och kriga i snöstormen. Är lite förvånad över att jag inte körde en "Mary Poppins" för det blåste något rejält där ute. Sen blev det en varm dusch och nu ska jag krypa ner i sängen. Vi höres imorgon!






















Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback