Höstlov

jahapp,
så var det lov och grejer. Det känns otroligt skönt måste jag säga. Gårdagen spenderade jag med världens finaste tjejer inne i stoockholm. Vi köpte lite nya saker to the closet! Därefter åkte några av dem hem med mig och mös heeela natten lång. Vi tog lite bilder och kollade film och pratade som vi gör allra bäst.

Jag vaknade precis och nu ska jag hoppa in i duschen sen upp till centrum för att beställa tid för tatueringen (ja jag vet att jag sagt det hela förra veckan, men idag gäller det) Vet inte om jag kommer klara trycket för jag är så nervös så jag vågar knappt beställa tid :S Men det ska nog bra. Efter det hoppas vi på tåget mot haninge (eftersom johan har bilen idag) och vad som händer där skriver jag inte här. TJA!

How do I breathe
Without you here by my side
How will I see
When your love brought me to the light
Where do I go
When your heart's where I lay my head
When you're not with me
How do I breathe

jahapp,
så var det lov och grejer. Det känns otroligt skönt måste jag säga. Gårdagen spenderade jag med världens finaste tjejer inne i stoockholm. Vi köpte lite nya saker to the closet! Därefter åkte några av dem hem med mig och mös heeela natten lång. Vi tog lite bilder och kollade film och pratade som vi gör allra bäst.

Jag vaknade precis och nu ska jag hoppa in i duschen sen upp till centrum för att beställa tid för tatueringen (ja jag vet att jag sagt det hela förra veckan, men idag gäller det) Vet inte om jag kommer klara trycket för jag är så nervös så jag vågar knappt beställa tid :S Men det ska nog bra. Efter det hoppas vi på tåget mot haninge (eftersom johan har bilen idag) och vad som händer där skriver jag inte här. TJA!

How do I breathe
Without you here by my side
How will I see
When your love brought me to the light
Where do I go
When your heart's where I lay my head
When you're not with me
How do I breathe

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback