I hate dogs

...Gå ut och gå i det underbara vädret?`pff...skulle inte tro det va. Det blev snöstorm och kallt är det också. Men både jag och hundarna krigade fram och klarade oss ganska bra. Och tack mamma för dom nya fina kläderna som införskaffades idag, jag uppskattar det.

Men nu ska jag byta om och sen köra hem till Tessan och börja fixa inför kvällen. Hörs senare!


haha, bra bild måste jag säga (?)

...Gå ut och gå i det underbara vädret?`pff...skulle inte tro det va. Det blev snöstorm och kallt är det också. Men både jag och hundarna krigade fram och klarade oss ganska bra. Och tack mamma för dom nya fina kläderna som införskaffades idag, jag uppskattar det.

Men nu ska jag byta om och sen köra hem till Tessan och börja fixa inför kvällen. Hörs senare!


haha, bra bild måste jag säga (?)

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback